Jeg har prøvd meg på en ny oppskrift fra Rema1000, Noodle wok. Mine woker blir aldri slik de blir på bildet hos Rema1000, denne ble veldig lys i fargen, selvom den skulle ha litt farge ifølge bildet. Men det viktigste er vel smaken? Og den var god:)
Oppskrift:
(til 3-4 personer, for mye for 2!)
250 g eggnudler
1 dl vann
1 hønsebuljong
3 ss solsikkeolje(kan fint reduseres)
1 egg
300 g strimlet svinebiff
1 fedd hvitløk
1 ss østersaus
1 ss soyasaus
1 ts sukker
200 g Bama råkost
200 g spinat
pepper
Kok nudlene etter anvisning på pakken. Kok opp 1 dl vann og buljong utenom. Steik egget i olje, tilsett strimlet svinebiff og hvitløk og gjennomsteik det. Ha i nudler og buljong. Smak til med soyasaus, østersaus og sukker. Tilsett råkost og spinat og steik litt til. Smak til med pepper til slutt og server!
NYT!











