Viser innlegg med etiketten Film. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Film. Vis alle innlegg
onsdag 30. november 2011
Juno - oversett liten perle?
Jeg har hørt om filmen før, men aldri en gang vurdert å sett den. Men så kom den på tv en dag i helgen, jeg hadde litt lyst og se film og så traileren for å se om det kunne være noe, siden det var ingen andre alternativer. Så da ble det slik at jeg så filmen. Jeg likte filmen. En liten koselig, rar og morsom liten perle. Den var iallefall litt utenom det vanlige, og en positiv overraskelse blant de mange dårlige filmene som finnes :)
lørdag 5. november 2011
Home alone - deilig!
Even er ute for kvelden for bryggeribesøk på Lervik, så jeg har huset for meg selv. Kvelden ble brukt til å klargjøre litt kort-illustasjoner og selvfølgelig se en jentefilm! Jeg fikk farget noen jule-illustasjoner med Triapenner/promarkere, så får vi se om det ikke blir kort av dem etterhvert! Filmen: The Good Guy - forutsigbar, men jeg elsker Alexis Bledel etter hun spilte i Gilmore Girls, så jeg er nesten inhabil. Koselig "mindless" underholdning uansett :)
fredag 15. juli 2011
Harry Potter - the last chapter



Filmen er sett, utkledningen over for denne gang og vi er fornøyde. At det er siste boka og filmen er og blir vemodig, men det var en fin avslutning. Filmen var fin, vakker og spennende på en gang. Og ikke minst: JEG FIKK BRUKT KAPPEN MIN...! Det var jo veldig kjekt, selvom jeg følge meg rimelig beglodd! (Stavanger-folk!) Haha. Var vi ikke fine??
søndag 6. februar 2011
En kino-film her...
Og en kino-film der! Kongen av Bastøy, Love and other drugs og Hereafter er alle sett i løpet av de siste to ukene, jeg har rett og slett vært "kino-aktiv"! En god film, en gjennomsnittlig og en ikke så god film. Hvilken tror du er hvilken??

Jeg likte Kongen av Bastøy godt. Godt skuespill og en god historie. Jeg ble dratt inn i filmen, den var til ettertanke og man kjedet seg ikke et sekund. Love and other drugs syns jeg var sånn midt på treet. Jeg likte filmen, den var til tider morsom(spesielt åpningsscenen), noen ganger romantisk og ganske følelsesladd. Alt i alt en god historie, men ikke spektakulær. Koselig og trist på samme tid. Den hadde noen gode scener, litt langtrukket og unødvendig. Hereafter likte jeg ikke helhetlig. Det var en film med tre separat gode historier, men når de var i samme film, hmmmm, ikke spesielt bra. Det var rett og slett litt treigt. Men historiene hver for seg var ganske bra spilt, jeg syns bare ikke helheten gjorde det bra...! Men, men sånn er det. Godt at man får twist og te i luksus-salen, da har vi iallefall underholdning!

Jeg likte Kongen av Bastøy godt. Godt skuespill og en god historie. Jeg ble dratt inn i filmen, den var til ettertanke og man kjedet seg ikke et sekund. Love and other drugs syns jeg var sånn midt på treet. Jeg likte filmen, den var til tider morsom(spesielt åpningsscenen), noen ganger romantisk og ganske følelsesladd. Alt i alt en god historie, men ikke spektakulær. Koselig og trist på samme tid. Den hadde noen gode scener, litt langtrukket og unødvendig. Hereafter likte jeg ikke helhetlig. Det var en film med tre separat gode historier, men når de var i samme film, hmmmm, ikke spesielt bra. Det var rett og slett litt treigt. Men historiene hver for seg var ganske bra spilt, jeg syns bare ikke helheten gjorde det bra...! Men, men sånn er det. Godt at man får twist og te i luksus-salen, da har vi iallefall underholdning!
tirsdag 16. februar 2010
Morsomt med kino-besøk!

På kafé-besøk med venninner :) Herlig med en lørdag på shopping og kafé-besøk! Jeg fikk hamstret meg en 4-5 nye notatbøker, hvem kan vel få for mye av dem?? Ikke jeg iallefall. I don't have a problem, I promise! Veldig fornøyd uansett.

Ferdig med tøflene, endelig :) Etter mormors gamle oppskrift.
Jeg var å så "Planet 51" på kino her en dag, den var litt under midten på treet. Hadde noen gode kommentarer og morsomme øyeblikk, men jeg kjenner ingen behov for å se den igjen. Det var uansett gratisbilletter som mannen min vant på P4, så det var jo ingen utgifter(bortsett fra snop... *kremt* og brus og baconcrisp.... oioioi). Det var noen morsomme ting på kinoen, det var midt på dagen og da var det selvfølgelig masse unger der også. Den beste var faren og de to barna som satt foran oss. Det var reklamen før filmen og de tre satt og delte en stor bøtte popcorn. De spiste og koste seg, helt frem til den eldste gutten i 4-5 års alderen sier til faren: "Ska me ikkje spara litt popcorn te filmen og?". Faren ser litt snurt ut og pakker vekk popcornet!! Hahaha... EG LO! Og den andre tingen var den ene faren som satt hele filmen og fortalte høylytt til datteren hva som skjedde. Det så mest ut som hun ville han skulle være stille, for hun var sikkert 6-7 år og skjønte filmen. Faren plapret i ett: "Såg du det? Nå går han opp trappa for å se om det e nogen der. Det gjorde han fordi sjefen hans sa han skulle gjør det.... Ser du det, der står romferja hans, det va den han lette itte. Bla bla bla....!" Hva skjer???
Abonner på:
Innlegg (Atom)

