
På kafé-besøk med venninner :) Herlig med en lørdag på shopping og kafé-besøk! Jeg fikk hamstret meg en 4-5 nye notatbøker, hvem kan vel få for mye av dem?? Ikke jeg iallefall. I don't have a problem, I promise! Veldig fornøyd uansett.

Ferdig med tøflene, endelig :) Etter mormors gamle oppskrift.
Jeg var å så "Planet 51" på kino her en dag, den var litt under midten på treet. Hadde noen gode kommentarer og morsomme øyeblikk, men jeg kjenner ingen behov for å se den igjen. Det var uansett gratisbilletter som mannen min vant på P4, så det var jo ingen utgifter(bortsett fra snop... *kremt* og brus og baconcrisp.... oioioi). Det var noen morsomme ting på kinoen, det var midt på dagen og da var det selvfølgelig masse unger der også. Den beste var faren og de to barna som satt foran oss. Det var reklamen før filmen og de tre satt og delte en stor bøtte popcorn. De spiste og koste seg, helt frem til den eldste gutten i 4-5 års alderen sier til faren: "Ska me ikkje spara litt popcorn te filmen og?". Faren ser litt snurt ut og pakker vekk popcornet!! Hahaha... EG LO! Og den andre tingen var den ene faren som satt hele filmen og fortalte høylytt til datteren hva som skjedde. Det så mest ut som hun ville han skulle være stille, for hun var sikkert 6-7 år og skjønte filmen. Faren plapret i ett: "Såg du det? Nå går han opp trappa for å se om det e nogen der. Det gjorde han fordi sjefen hans sa han skulle gjør det.... Ser du det, der står romferja hans, det va den han lette itte. Bla bla bla....!" Hva skjer???
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar