Viser innlegg med etiketten Vilt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Vilt. Vis alle innlegg

tirsdag 24. april 2012

Viltgryte Dorothea Amalie

I sist uke prøvde vi ut Viltgryte Dorothea Amalie, nok en oppskrift fra Millas mat. Med grytekjøtt av elg som jeg har fått av Mamma og Pappa! Vilt er virkelig godt når man lager det riktig. Denne oppskriften var knallgod! Jeg la til litt brunost(Selvfølgelig! Jeg er ikke entusiast uten grunn.). Jeg brukte også vanlig kjøttbuljong i stedet for viltkraft, og champinjong og aromasopp istedet for skogssopp, for jeg fant det ingenplass :) Og det var herlig med med litt tyttebærsyltetøy.