lørdag 27. februar 2010

Avskjeder og nye vennskap

 
Jeg har fått brynt meg på mange kort i det siste, det har vært kjekt!! Og over er barnekortet jeg lagde, jeg pleier aldri å være flink til det, men endelig syns jeg at det ble bra :) Og det er tiden for at folk slutter på jobb, to av gutta på jobb hadde siste dagen på fredag og da ble det kort. Deilig å få lage kort til alle mulige anledninger. Men gjennom hobbygruppen Kreativo så får jeg stadig nye bekjentskaper. Noen kommer og noen går. Sånn er vel livet. Lykke til videre til gutta på jobb, uansett hva de måtte gjøre!
 
 


Og her er forresten beviset på at det lønner seg å klage på varer/produkter som ikke bra nok. Jeg fikk en kjekk gavekoffert i posten fra Toro etter at jeg klagde på feil i oppskriftene på baksiden av det ene produktet :) Nesten som julaften!

2 kommentarer: