Vi har altså gått til anskaffelse av en Nintendo Wii. Det hadde jeg nå aldri trodd. Jaja, impulskjøp er nå litt kjekt det innimellom :)
Ja ja sånn e det.Kjekt det. Snakkes i dag. Klem
Ja ja sånn e det.Kjekt det. Snakkes i dag. Klem
SvarSlett