Viser innlegg med etiketten Nintendo Wii. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Nintendo Wii. Vis alle innlegg

onsdag 17. mars 2010

Store ambisjoner...

...til meg å være!

Jeg bestilte for noen uker siden og nå har jeg altså begynt å lese. Det som da er det store er at den er på engelsk! Jeg gav opp engelsk for lenge siden når jeg bare ikke kom noe videre i ei bok jeg holdt på med og har siden da kun lest norsk. Men nå, nå er jeg igang igjen *klapper meg selv på skulderen*. Boka jeg leser er da Truman Capotes "In cold blood".
 
Når snøen forsvinner blir den til vann... i store mengder! Og det må vi få med oss. Sære interesser.
 

Historiens første Wii kveld hos Eilen og Even. Det gikk i golf, bowling, boksing og bueskyting. Det var moro det :) Jeg må bare nevne at JEG vant bowlingen! Overlegent.

tirsdag 2. mars 2010

Yes, wii did!


Vi har altså gått til anskaffelse av en Nintendo Wii. Det hadde jeg nå aldri trodd. Jaja, impulskjøp er nå litt kjekt det innimellom :)