onsdag 17. mars 2010

Store ambisjoner...

...til meg å være!

Jeg bestilte for noen uker siden og nå har jeg altså begynt å lese. Det som da er det store er at den er på engelsk! Jeg gav opp engelsk for lenge siden når jeg bare ikke kom noe videre i ei bok jeg holdt på med og har siden da kun lest norsk. Men nå, nå er jeg igang igjen *klapper meg selv på skulderen*. Boka jeg leser er da Truman Capotes "In cold blood".
 
Når snøen forsvinner blir den til vann... i store mengder! Og det må vi få med oss. Sære interesser.
 

Historiens første Wii kveld hos Eilen og Even. Det gikk i golf, bowling, boksing og bueskyting. Det var moro det :) Jeg må bare nevne at JEG vant bowlingen! Overlegent.

1 kommentar:

  1. Uwaah! D: Det er sånn hemma igjen, at det ikkje går ann å trykke på bileta og sjå dei større. Og eg vil seeee!!!

    Elles - kult at du skal begynne å lesa på engelsk! Let me know how it goes =)

    Eg og vil ver me på Wii-turnering. Og go you! at du vant bowlingen! XD

    SvarSlett