søndag 7. mars 2010

MJ weekend



Det har vært en liten Michael Jackson helg. Og det liker jeg jo. Vi var på "Michael Jackson - in loving memory" i går. Det var underholdende, noe middelmådig, noe kult. Han som imiterte MJ mest var virkelig dyktig, han hadde alle MJ moves inne! Om du myste litt mot scenen så så det nesten ut som mannen selv. Og det hadde lagd en kjempekul versjon av "Scream", heldrakt i gull og masse kule moves! Og så var det familiemiddag (Taco) sammen med voksne og barn og fjortiser! Vi koste oss iallefall.
Og sist helg så jeg This is it, trist å tenke på at det faktisk ikke blir noe av. Ikke en eneste konsert. Men det hadde blitt storslått! Jeg grein jo selvfølgelig litt (hvem kunne gjette det??)
Ellers så hadde jeg en kjempehyggelig lørdag med Ellen, shopping og GRØT! (Ellen foreslo grøten, JEG LOVER!!). Jeg fikk hamstret ennå litt mer farger av tria-markerene mine, så nå begynner jeg å få et kjempefint utvalg av farger til å fargelegge alle motivene til kortene mine. Jeg er oppi ganske mange ulike motiver etterhvert. Google og lysbord er fine greier :)

1 kommentar:

  1. Hei! Heiheihei! *points proudly at self* Flinke jenta tek er endelig flink og sjekker bloggen din! :D Hn! Du veit, eg må jo få merksemda di her.

    Anyway, han der MJ, ja. Er liksom ikkje heilt der som du er trur eg. Men utan tvil, han rocka ganske hardt. Det rykker ganske hardt i foten kvar gong han gjer ein apperance over eitkvart musikkanlegg. Kan ver litt irri når eg er i butikkar og sånt, men du veit, det hindrer jo ikkje meg. XD

    SvarSlett