tirsdag 2. mars 2010

Yes, wii did!


Vi har altså gått til anskaffelse av en Nintendo Wii. Det hadde jeg nå aldri trodd. Jaja, impulskjøp er nå litt kjekt det innimellom :)

1 kommentar:

  1. Ja ja sånn e det.Kjekt det. Snakkes i dag. Klem

    SvarSlett