onsdag 10. februar 2010

Ny layout

Jeg bestemte meg for å skifte layout, forandring fryder :)

Ble relativt fornøyd og, så får vi se hvor lenge det varer! Litt varme gode farger, sånn midt på vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar