søndag 6. februar 2011

En kino-film her...

Og en kino-film der! Kongen av Bastøy, Love and other drugs og Hereafter er alle sett i løpet av de siste to ukene, jeg har rett og slett vært "kino-aktiv"! En god film, en gjennomsnittlig og en ikke så god film. Hvilken tror du er hvilken??

Jeg likte Kongen av Bastøy godt. Godt skuespill og en god historie. Jeg ble dratt inn i filmen, den var til ettertanke og man kjedet seg ikke et sekund. Love and other drugs syns jeg var sånn midt på treet. Jeg likte filmen, den var til tider morsom(spesielt åpningsscenen), noen ganger romantisk og ganske følelsesladd. Alt i alt en god historie, men ikke spektakulær. Koselig og trist på samme tid. Den hadde noen gode scener, litt langtrukket og unødvendig. Hereafter likte jeg ikke helhetlig. Det var en film med tre separat gode historier, men når de var i samme film, hmmmm, ikke spesielt bra. Det var rett og slett litt treigt. Men historiene hver for seg var ganske bra spilt, jeg syns bare ikke helheten gjorde det bra...! Men, men sånn er det. Godt at man får twist og te i luksus-salen, da har vi iallefall underholdning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar