
Helgen har rett og slett vært begivenhetsrik helg! Eller iallefall mer enn vanlig... Pleier å være rolig her i helgene. Og det har jeg ingenting mot heller. Jaja, sånn er det nå å være meg! Denne helga ble det både besøk hos Marte og filmen "Coco før Chanel". Den var jo så koselig, jeg har begynt å like franske filmer, det hadde jeg aldri trodd! Jeg og Karianne fikk servert frukt og jeg fikk med meg hjem litt stoff for å begynne på noen nye sy-prosjekter. Og så fikk vi oss en kjøretur for å hente JØM-guttene fra Kristian på Nærbø.
I går ble det en tur til Vitenfabrikken. Alltid kjekt med en tur innom der, får testet hodene gang på gang, bare synd at det ikke er så ofte forandringer der. Heldigvis for dem at jeg har hukommelse som en gullfisk og dermed virker mye som nytt hver gang!! Ellers ble det Avatar på kvelden(eller iallefall halve, jeg sovnet IGJEN, jeg har fått en fæl vane med å sove midt i filmer). Og litt ost, kjeks og vin :)

Ny tur i fjæra sist helg, Evens nye interresse(eller ikke nye, men heller "tatt opp igjen") om stein, mineraler og denslags fører til mer turgåing i denne heimen :) Og godt er det!

I dag har vi fått ryddet og ommøblert på loftet, nå ble det skikkelig bra der oppe. Iallefall med tanke på utgangspunktet og møblene som er samlet der. FORNØYD! Ny "leilighet" på loftet, sier nå jeg! Hehe, men det mangler et par nøkkel-ting for å kalle det det offisielt, men det er "leiligheten" min iallefall! Tv-hjørne, sitte-gruppe og skrivebordsområde!
Sist helg fikk jeg gått meg en tur i Kleppeloen med Hanne og Irene, det ble en deilig tur med litt usikkerhet, jeg trodde ikke turen skulle være så kort og dessuten er jo stedsansen min, hmmm, heller DÅRLIG.
Og se, den søteste pusen i hele verden, Sinus! Passa han ikke fint det nye halsbåndet? Han er jo helt nydelig.
Eilen og Even, takk for en koselig helg - dere aner ikke hvor glad jeg er i dere og hvor mye dere betyr for meg!! Jeg kan ikke vente til neste gang jeg vender nesen mot sør igjen :) Eilen, så vakker blogg med mye inspirasjon og godt skrevne innlegg. Du er rett og slett utrolig dyktig og begavet, kjære!! Herfra har du en stor, ivrig fan ;) Ha en vakker og strålende kveld mine herligheter!!
SvarSlett