Jeg har endelig fått ryddet på hobbyrommet, DET trengtes! Jeg hadde jo fri ei hel uke, sist uke, faktisk. Eller det var nesten halvannen uke. Det trengtes også, jeg var sliten etter et travelt halvvår både privat og jobbmessig! Men nå er energien oppe igjen og det går rette veien :)

I helgen har vi hattovernattingsbesøk at et vennepar(Helen og Kristian) og deres søte lille jente på halvannet. Det var så koselig og kjekt! Mannfolka fikk drukket litt av den oppsamlede ølen sin(bla. Chimeyen vi kjøpte i sammer i Chimay) og vi fikk spilt en omgang Fantasi og jabbet en god del! I tillegg hadde vi en fantastisk god middag, røkt svinekam med poteter, brokkoli, kålrabistappe og hjemmelaga brunsaus! NAM! (Ikke veldig sunt, men veldig godt!) I dag fikk vi også tatt en deilig tur i fjære ved Bore. Deilig å bli god og kald på kinnene!
Fortsatt god helg! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar