søndag 23. januar 2011

Nytt år og nye muligheter!

Nå er det jammen blitt nytt år og ny giv! Even er blitt operert og er på bedringens vei. Han er kvitt smertene, og nå gjenstår kun å trene opp alt som ikkje har blitt brukt på flere måneder! Det er jo den viktigste forandringen her i gården, men det har jo skjedd litt mer og.

Jeg har endelig fått ryddet på hobbyrommet, DET trengtes! Jeg hadde jo fri ei hel uke, sist uke, faktisk. Eller det var nesten halvannen uke. Det trengtes også, jeg var sliten etter et travelt halvvår både privat og jobbmessig! Men nå er energien oppe igjen og det går rette veien :)

I helgen har vi hattovernattingsbesøk at et vennepar(Helen og Kristian) og deres søte lille jente på halvannet. Det var så koselig og kjekt! Mannfolka fikk drukket litt av den oppsamlede ølen sin(bla. Chimeyen vi kjøpte i sammer i Chimay) og vi fikk spilt en omgang Fantasi og jabbet en god del! I tillegg hadde vi en fantastisk god middag, røkt svinekam med poteter, brokkoli, kålrabistappe og hjemmelaga brunsaus! NAM! (Ikke veldig sunt, men veldig godt!) I dag fikk vi også tatt en deilig tur i fjære ved Bore. Deilig å bli god og kald på kinnene!
Fortsatt god helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar