Rema 1000 er ute med oppskrifthefte for februar og mange av oppskriftene falt meg i smak der! Denne var den første jeg prøvde meg på. Ikke den mest spennende i utseende muligens, men smaken var overraskende god, og da spesielt på svinekjøttet. Her kan du finne oppskriften hos Rema1000.
Oppskrift:
300 g strimlet svin(jeg brukte flatbiff jeg skar opp selv)
2 fedd hvitløk
2 ss soyasaus
pepper
2 tomater
1/2 isbergsalat
1 agurk
1 pk tortillas
4 ss creme fraiche
4 ss sweet chili saus
(Even foretrekker med stekt bacon og ananas til)
(Even foretrekker med stekt bacon og ananas til)
Brun svinekjøttet med hvitløken. Smak til med pepper og soyasaus. Skjær opp salat, tomat(skiver) og agurk(staver). Rist/steik tortilla lett i ei tørr panne. Til de fåt litt farge og "puffer" litt opp(jeg rakk akkurat og legge på innholdet mellom hver side av tortillaen fikk farge). Fordel svinekjøttet, salat og grønnsaker i tortillaen. Ha over litt creme fraiche og sweet chili. Ferdig! Det er alt! Superlett og raskt:)
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar