søndag 24. februar 2013

Wraps med strimlet svin

 
Rema 1000 er ute med oppskrifthefte for februar og mange av oppskriftene falt meg i smak der! Denne var den første jeg prøvde meg på. Ikke den mest spennende i utseende muligens, men smaken var overraskende god, og da spesielt på svinekjøttet. Her kan du finne oppskriften hos Rema1000. 

Oppskrift:
300 g strimlet svin(jeg brukte flatbiff jeg skar opp selv)
2 fedd hvitløk
2 ss soyasaus
pepper

2 tomater
1/2 isbergsalat
1 agurk
1 pk tortillas

4 ss creme fraiche
4 ss sweet chili saus
(Even foretrekker med stekt bacon og ananas til)

Brun svinekjøttet med hvitløken. Smak til med pepper og soyasaus. Skjær opp salat, tomat(skiver) og agurk(staver). Rist/steik tortilla lett i ei tørr panne. Til de fåt litt farge og "puffer" litt opp(jeg rakk akkurat og legge på innholdet mellom hver side av tortillaen fikk farge). Fordel svinekjøttet, salat og grønnsaker i tortillaen. Ha over litt creme fraiche og sweet chili. Ferdig! Det er alt! Superlett og raskt:)

NYT!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar