"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
onsdag 2. mai 2012
Årets første skikkelige grillmåltid!
I går var været rett og slett så nydelig at det ikke kunne ungås å grille! Så her ble det grillribbe, bakt potet og salat med isberg, agurk, eple og druer. Nam, nam, nam!
1 kommentar:
Junhild
02.05.2012, 18:26
D va skam herligt ver i går, og ja som du seie, kunne ikkje unngå å grilla, herligt :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
D va skam herligt ver i går, og ja som du seie, kunne ikkje unngå å grilla, herligt :)
SvarSlett