onsdag 2. mai 2012

Årets første skikkelige grillmåltid!

I går var været rett og slett så nydelig at det ikke kunne ungås å grille! Så her ble det grillribbe, bakt potet og salat med isberg, agurk, eple og druer. Nam, nam, nam!

1 kommentar:

  1. D va skam herligt ver i går, og ja som du seie, kunne ikkje unngå å grilla, herligt :)

    SvarSlett