onsdag 2. mai 2012

ENDELIG lister rundt stuevinduene!

 Hvor deilig det er å si: Vi er ferdig med sparkling, pussing, maling og listing av vinduene i stua! Den har ligget lenge og ventet på en løsning, og så enda litt lenger og ventet på at noen skulle utføre løsningen. Men nå, nå, er det endelig ferdig!

Alle de utallige orkidéene mine står så fint tilbake i vinduene :)

SÅÅÅ for nøyd med reslutatet!

2 kommentarer:

  1. Hehe...lister e allti den siste tingen så kan såååå laaange ti, men kjekt når d e gjort :) Blei super fint :)

    SvarSlett
  2. Jepp, tatt LITT tid, men heeerligt når det e gjort :)

    SvarSlett