søndag 8. januar 2012

Min aller første RATATOUILLE

Jeg har ikke prøvd meg på så mye avansert mat, men nå når jeg begynner å bli litt mer erfaren, så tør jeg iallefall prøve meg :) Så nå har jeg kommet forvi en ny kneik: Ratatouille. Det var faktisk ganske godt, selvom den ikke ble helt optimal(noe det sjelden blir!). Jeg har skoldet tomater og stekt på paprika, squash og løk. Spennende! Anbefales, spesielt som en siderett til en eller annen kjøttrett. Hadde nok vært godt med litt pasta til også. Oppskriften er hentet fra Ingrid Espelid Hoviks Rødrutete kokebok.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar