Når jeg kom hjem fra en liten handletur i går stod det ikke mindre enn 2 regnbuer på himmelen! Det er et slikt nydelig fenomen! Hvis du ikke får ro i sjelen av å se på en sterk og klar regnbue, så vet ikke jeg. Jeg rakk meg bare hjem til å dokumentere en ene før den forsvant. Men bare minutter tidliere var den så klar og sterk, i tillegg til en regnbuesøster som var litt svakere og var bare et lite stykke unna. Nydelig!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar