Hoved soverommet begynner å nærme seg ferdig. Rommet er ferdig veggplatet, taket er halvveis ferdig. Gulvet er lagt og jeg holder på å male rommet blått. Eller himmelblått, som Even definerte det som. Det var vanskelig å få et bilde av fargen, så jeg skal prøve å ta bilde av det seinere når rommet er malt. På bildene bli det blå bare "hvitt", og veggen er absolutt ikke hvit. Det er uansett spennende og se at det går fremover!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar