søndag 8. januar 2012

Lammefrikasé

Jeg liker frikaséer generelt. Det er så greit å lage, bare putte i gryte og la stå i en halvtime-time. Putt i grønnsaker og la stå i 15-20 min. Lag saus av kokevannet. SERVER. Da kan du gjøre så mye annet fornuftig og ufornuftig i mellomtida. Og med min kjære kjøkkentimer, så husker han alltid på når jeg neste gangs skal gjøre noe med maten min. Min hukommelse er nemlig ikke til å stole på, da blir det mye brent mat...! Oppskrift fra den berømte: Fra boller til burritos. selvom det finnes utallige forskjellige varianter av denne retten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar