Så deilig, vi har fått oss lameller foran terrassedøren! Nå slipper alle kikke rett inn til oss når vi ikke ønsker det :) Til halv pris, nyttårssalg er fine greier. Men å montere dem... ikke min favoritt akkurat. Det negative er at nå viser det veldig tydelig at det mangler lister! Men det er jo et push for å finne en god løsning for listene og få det gjort da.


Kjenne t å henga opp de ja, va ganske stress ja, mn bler veldig bra t slutt :)
SvarSlettforresten, d bok korte eg lagte har eg følgt ei oppskrift eg fant på nettet, mn d må ha vært någe galt md den oppskriftå,for d blei någe galt, sjekkte d mången gonger, så eg trur ikkje d va eg så gjor någe gale heller, så neste gong lage eg ann sjøl heller ;)
Ja, heldigvis at resultatet blir bra iallefall, eller godt nok uansett :)
SvarSlettDen e grei, du får legga ut di egen oppskrift hvis du finne skikkelig utav det :)