Jeg syntes av og til fisk kan bli litt kjedelig, så når jeg fant denne varianten måtte den prøves. Torsk med bacon og ertepuré. Servert med gressløksmør. Det var faktisk veldig godt. Litt kjekt å få fisk i enda en ny variant. Dette kan nok fint kombineres med andre grønnsaker og tilbehør, men ertepuréen var også god(med litt gressløk, creme fraiche, salt og pepper). Alt hentet fra den store rødrutete kokeboka til Ingrid Espelid.

Dette vil jeg også lage, ser godt ut! Kanskje i morgen :)Skulle ha Torsk i dag men så ble vi ikke helt enige om hvordan den skulle lages..
SvarSlettNei, ikkje alltid det e lett, derav mine ukeslister :) Fungere for oss, då e det bare å peka ut ein og setta i gang. Eg likte veldig godt denne varianten, så bare å prøva i vei :)
SvarSlett