fredag 13. januar 2012

Design fra glemselen!

Ja, jeg har en liten "sidejobb", som solo grafisk avdeling for Moesen Øl. Jeg har jo hatt en liten kreativ utdannelse og bruker den heller lite, men de siste årene har jeg bistått med den grafiske delen for Even og Kristians Øl-bryggeri - Moesen Øl! Jeg designer etikettene og logo osv. Det er moro å friske litt opp i glemte kunster. Her er etikettene fra første til siste, til nå :) Så om det ikke er så mye strikking, kortlaging og sying for tida, så er ikke kreativiteten helt glemt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar