fredag 13. januar 2012

Bare 1/4 igjen av soveromsmalingen!

Det nesten ferdig malte soverommet. Mangler ca 1/4 eller noe sånt :) I morgen regner jeg med det blir handling av maling slik at det kan bli helt ferdig i løpet av helga. Så gjenstår bare strøm, siste taket og lister. Bare, bare :) Men det går uansett rette veien!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar