Det nesten ferdig malte soverommet. Mangler ca 1/4 eller noe sånt :) I morgen regner jeg med det blir handling av maling slik at det kan bli helt ferdig i løpet av helga. Så gjenstår bare strøm, siste taket og lister. Bare, bare :) Men det går uansett rette veien!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar