mandag 2. januar 2012

Nyttårsmiddagen

Nyttårs middagen og desseren! Pinnekjøtt med kongens nyttårs tale i bakgrunnen, og fruktsalat med råkrem til dessert. Masse god mat fortært i romjulen, nå er det tilbake til knekkebrød og fornuftig mat :)


2 kommentarer:

  1. eg bler allti så svolten når eg kikke innom bloggen din....hmm, mon tru koffor...hehe

    SvarSlett
  2. Hehe, bloggen reflektere meg godt altså ;) GLAD I MAT :)

    SvarSlett