onsdag 31. juli 2013

Noodle wok

Jeg har prøvd meg på en ny oppskrift fra Rema1000, Noodle wok. Mine woker blir aldri slik de blir på bildet hos Rema1000, denne ble veldig lys i fargen, selvom den skulle ha litt farge ifølge bildet. Men det viktigste er vel smaken? Og den var god:)

Oppskrift:
(til 3-4 personer, for mye for 2!)
250 g eggnudler

1 dl vann
1 hønsebuljong

3 ss solsikkeolje(kan fint reduseres)
1 egg
300 g strimlet svinebiff
1 fedd hvitløk
1 ss østersaus
1 ss soyasaus
1 ts sukker

200 g Bama råkost
200 g spinat
pepper

Kok nudlene etter anvisning på pakken. Kok opp 1 dl vann og buljong utenom. Steik egget i olje, tilsett strimlet svinebiff og hvitløk og gjennomsteik det. Ha i nudler og buljong. Smak til med soyasaus, østersaus og sukker. Tilsett råkost og spinat og steik litt til. Smak til med pepper til slutt og server!

NYT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar