fredag 2. august 2013

Test av persilleroten min!

Jeg har plantet noen (les: alle)  av persillerøttene mine litt nærme hverandre, litt ivrig:) Jeg vil jo ha mest mulig på den plassen jeg har! Så får de heller bli litt små. Men det positive er jo at da kan jeg ta opp en innimellom og sjekke ståa, så nå fikk jeg se at det begynner å bli en liten rot på den. YAY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar