Jeg har planta litt sommerblomster i år og, noen vellykket og noen ikke! Men nå var en del av dem store nok til å plantes ut:)
2 stemor ble plantet ut.
3 gule nemesia ble plantet ut.
Og 3 blåknipling som ikke har blomstret, men har mange knupper.
Skal legge ut bildet av det ferdige bedet snart:)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar