mandag 29. juli 2013

Utplanting av sommerblomstene!

Jeg har planta litt sommerblomster i år og, noen vellykket og noen ikke! Men nå var en del av dem store nok til å plantes ut:)

2 stemor ble plantet ut.

3 gule nemesia ble plantet ut.
Og 3 blåknipling som ikke har blomstret, men har mange knupper.

Skal legge ut bildet av det ferdige bedet snart:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar