Så flott kjole! Her er det bare fint vær og sykkeltur på planen- må nyte den siste pinsedagen!
Så fin en kjole! :) Takk for hyggelig kommentar i bloggen. Ha en fortsatt fin feriedag! :)
Ramlet innom bloggen din. Nydelig kjole!
Så flott kjole! Her er det bare fint vær og sykkeltur på planen- må nyte den siste pinsedagen!
SvarSlettSå fin en kjole! :) Takk for hyggelig kommentar i bloggen. Ha en fortsatt fin feriedag! :)
SvarSlettRamlet innom bloggen din. Nydelig kjole!
SvarSlett