mandag 1. juni 2009

Ferdig med kjolen!


Endelig er jeg ferdig med kjolen jeg har strikket til ei jente som ennå ikke er født! Håper den faller i smak:) Jeg ble iallefall veldig fornøyd! God pinse alle sammen;)

3 kommentarer:

  1. Så flott kjole! Her er det bare fint vær og sykkeltur på planen- må nyte den siste pinsedagen!

    SvarSlett
  2. Så fin en kjole! :) Takk for hyggelig kommentar i bloggen. Ha en fortsatt fin feriedag! :)

    SvarSlett
  3. Ramlet innom bloggen din. Nydelig kjole!

    SvarSlett