fredag 12. juni 2009

Sommer og fri!


Jeg har begynt så vidt på ei sparkebukse til jenta til min svoger og svigerinne, men garnet er så tynt at det tar evigheter å få noe resultat.., Jaja, der går nok bedre etterhvert. Jeg lagde kort til bror min som fylte år i uken som gikk. Nå er det snart ferie på meg:) Jeg skal ikke bort, bare være hjemme og slappe av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar