
Jeg har begynt så vidt på ei sparkebukse til jenta til min svoger og svigerinne, men garnet er så tynt at det tar evigheter å få noe resultat.., Jaja, der går nok bedre etterhvert. Jeg lagde kort til bror min som fylte år i uken som gikk. Nå er det snart ferie på meg:) Jeg skal ikke bort, bare være hjemme og slappe av!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar