
Her er bursdagskortet jeg lagde til svigermors 50 års dag. Jeg tror det falt i smak, spesielt siden hun er veldig glad i rosa! Ellers så er vi fremdeles i Tromsø, og reiser hjem på fredag. Her regner det, og er grått, så nok en gang så ble jeg snytt for midnattssola! Jaja, sånn er livet.
For et flott kort. Ha ei riktig fin pinse :-)
SvarSlett