onsdag 27. mai 2009

Bursdagskort


Her er bursdagskortet jeg lagde til svigermors 50 års dag. Jeg tror det falt i smak, spesielt siden hun er veldig glad i rosa! Ellers så er vi fremdeles i Tromsø, og reiser hjem på fredag. Her regner det, og er grått, så nok en gang så ble jeg snytt for midnattssola! Jaja, sånn er livet.

1 kommentar: