Dette er en superenkel og god hverdagsrett som er lagd på kort tid! Oppskriften er hentet fra Wenche Andersens "Ukemenyer"
Oppskrift:
(2 porsjoner - ca 30 minutter)
2 dl makaroni
2 dl melk
1 beger kremost med urter
Salt og pepper
Evt friske urter
Chili/hvitløks/chorizo pølser
Grønn salat
Kok makaroni etter anvisning på makaroni. Sil av og la makaronien stå litt. Kok opp melken. Mens melken kokes opp skjærer du opp pølsene og steiker dem raskt i ei panne. Ha i kremosten i melken og rør den ut til den har smeltet. Ha i makaroni. Smak til med urter, salt og pepper og server med en god salat!
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar