lørdag 5. april 2014

Grytekluter!

Når jeg gikk ut i permisjon så var jeg ikke i så veldig god form, så det ble veldig mye sofaligging, heldigvis fungerte det fin-fint å ligge på sofa å strikke og hekle! Dermed ble dette et av resultatene, grytekluter med et litt spesielt mønster, staver heklet framme og bak, med en lysere kant rundt. Syns nå de ble litt søte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar