tirsdag 29. april 2014

Even har fått seg ny lue!

Even hadde lyst på ny lue, så jeg brukte 3 farger med restegarn og strikket denne lua til han. Veldig enkel og grei + at den passer perfekt! Even var iallefall fornøyd og det var vel det viktigste:) Tatt utgangspunkt i denne oppskriften her. Men lagde litt lenger vrangbord slik at den kunne brettes dobbel og litt annen felling på toppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar