Jeg har sittet og fundert litt over hvordan invitasjonene til navnefeiring/fødselsfeiring for Emrik skulle være. Til slutt endte jeg opp med dette. Enkelt og greit! Lagde 10 invitasjoner på 2,5 time(inkludert bestemte meg for oppsettet). Syns det var godt jobba! Man må benytte tida godt når man har en liten baby i hus:)
Bildene er bare skrevet ut på fotopapir, ellers er det bare litt bånd, stempel, ensfarget- og mønsterark og en blomsterpunch med en liten "bling" i midten som er brukt.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar