onsdag 23. april 2014

En tur på hytta i påsken!

Og det gikk veldig fint:) Jeg var stresset på forhånd, mye å pakke med mini med på tur, men det gikk over all forventning!

Mormor hadde fikset påskeegg til Emrik også, selvfølgelig!

Håper alle andre også har hatt en fin påske! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar