torsdag 24. april 2014

Leser litt mellom amming, babylek og bleieskift!


Veldig inspirerende og herlig skrevet!
"Slutten på en melodi er ikke melodiens mål; men like fullt, hvis melodien aldri hadde nådd slutten, ville den heller aldri nådd sitt mål. En lignelse."
- Friedrich Nietzsche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar