søndag 26. januar 2014

På stoffsalg!

Jeg er så heldig at Mamma har så mange bekjentskaper og kommer over alle mulige begivenheter. Denne gangen var det en nedlagt butikk som skulle selge unna masse stoff! Masse flotte stoffer til 10-50-100 kroner meteren. Knapper, bånd, sytilbehør og gratis mønstre. Vi fikk begge handlet en god del stoff, jeg handla alle disse over(2-4 meter av hver) til 450 kroner! 3 fulle bæreposer. Det er selvfølgelig dumt at bakgrunnen er at de skal gi seg, men det er jo bra at stoffene allikevel blir brukt:)


Tusen takk til de herlige damene vi kjøpte av på Verdalen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar