søndag 5. januar 2014

Babyskjerf



Jeg har begynt et lite strikkeprosjekt. Et lite babyskjerf! Det burde ikke ta så lang tid nå når jeg bare har forstått oppskriften:)

2 kommentarer:

  1. Er det lilla? Til din bebs? kanskje tenkt til ESC finalen i København?! Haha, men jeg er sikker på at det blir fint :)

    SvarSlett
  2. Hehe, blogge fra mobilen for tidå, fargene blir litt feil. Den e lyseblå og ja, *hjelp* første prosjekt te mini! ESC får komma seinere;)

    SvarSlett