onsdag 8. januar 2014

Endelig vitrineskap bestilt!


Jeg har lett etter vitrineskap iallefall 2 år nå. Jeg ville ha et som var rent i linjene og klassisk, slik jeg kunne ha det lenge. Stilbo måtte til for å gi meg rett skap til rett pris. Dette er nå bestilt (i 3 dørs versjon) fra Italia!

Ellers anbefales stilbo (stilbo.no) til alle, med forbehold om at alt blir levert som avtalt da:) Super service, skikkelig kompetanse på produktene. Valgmuligheter og løsningsorienterte. OG priser man kan leve med!

*GLEDE*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar