Er det lilla? Til din bebs? kanskje tenkt til ESC finalen i København?! Haha, men jeg er sikker på at det blir fint :)
Hehe, blogge fra mobilen for tidå, fargene blir litt feil. Den e lyseblå og ja, *hjelp* første prosjekt te mini! ESC får komma seinere;)
Er det lilla? Til din bebs? kanskje tenkt til ESC finalen i København?! Haha, men jeg er sikker på at det blir fint :)
SvarSlettHehe, blogge fra mobilen for tidå, fargene blir litt feil. Den e lyseblå og ja, *hjelp* første prosjekt te mini! ESC får komma seinere;)
SvarSlett