torsdag 19. desember 2013

Litt av årets julekort!

Jeg har valgt å lage en del helt enkle kort i år for å komme i mål:) Jeg lagde faktisk 12 på lørdagskveld, imponert?? Litt ferdigelementer og masse kjekke tekststempel så ordna det seg fint!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar