Fikk kjøpt meg litt farget tråd, syns alltid det er greit å ha et godt utvalg å velge mellom når jeg bare trenger en bitteliten tråd i en spesiell farge. Nå har jeg fått påfyll!
Fant meg jule-promarkere:)
Og et par puncher!
Litt diverse.
Og masse assorterte ark. Superfornøyd med 75 ensfargede ark for 150 kroner eller noe slikt! Genialt. Mange er allerede påbegynt brukt på årets julekort!





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar