tirsdag 17. desember 2013

Det ble litt hobbyshopping i Glasgow!

Fikk kjøpt meg litt farget tråd, syns alltid det er greit å ha et godt utvalg å velge mellom når jeg bare trenger en bitteliten tråd i en spesiell farge. Nå har jeg fått påfyll!

Fant meg jule-promarkere:)

Og et par puncher!

Litt diverse.

Og masse assorterte ark. Superfornøyd med 75 ensfargede ark for 150 kroner eller noe slikt! Genialt. Mange er allerede påbegynt brukt på årets julekort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar