Endelig fikk jeg kommet meg på Hanson-konsert! Bare 16 år etter Mmmbop! Ikke bare fikk jeg gått på konsert, men jeg fikk møtt dem og. Jeg ble jammen helt fjortis igjen der jeg tok Taylor i handa og presenterte meg:)

Jeg har altså gått 1,5 km tur med Hanson, og fått samlivsråd og gratulasjoner med graviditeten fra Taylor! Kan livet bli mer komplett?? Hehe:) Hvis du lurer på hvorfor jeg "gikk tur med Hanson" så sjekk ut dette. Det er i forbindelse med deres humanitære arbeid bla med Toms shoes.

Konserten var fantastisk! Ja, den var det. De spilte sanger fra alle album, jeg fikk Mmmbop, Save Me, julesanger og yndlingssangene fra den nye albumet. Og sinnsykt dyktige er de, om du liker musikken eller ikke. Og engasjerte, de ser ut til å virkelig like det de driver på med og fikk med publikum fra start til slutt.
Og så fikk vi sett litt av Glasgow. Det var absolutt ikke så dårlig som omdømme skal ha det til. Vi opplevde bare hyggelige folk og veldig flotte gamle bygg i sentrumsområdene. Selvsagt litt mer shabby utenfor shoppinggatene, men allikevel. Formen min var heller dårlig, så i praksis lå jeg mye hjemme i hotellsenga og strikka... Jaja, aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jeg fikk strikka 1,5 julegave:)
Greit vær hadde vi og, bortsett fra at vi reiste hjem i stormen da...! Men det ble nå bare 2,5 timer forsinkelse, men LITT av en innflygning til København.







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar