Mange fine kort iår som ifjor :) Elsker kortene som kommer fra deg :):)
Åh, snilling! Takk i like måte, nydelig julekort i år fra deg og! Håper du har ein super jul med and og alt som følger med:)
Mange fine kort iår som ifjor :) Elsker kortene som kommer fra deg :):)
SvarSlettÅh, snilling! Takk i like måte, nydelig julekort i år fra deg og! Håper du har ein super jul med and og alt som følger med:)
SvarSlett