søndag 3. november 2013

Hobby bruktmarked (anbefales!)

Jeg fikk tips fra ei på jobben om messa/markedet på Sandnes sist helg, nemlig et bruktmarked. Mest kort/scrapbooking, litt garn og litt søm. Stempler du ikke bruker lenger, bånd du har mye av, ark du ikke skal ha mer osv. Genialt!

Altså ganske enkelt bytte av hender på brukte ting til en rimelig pris. Jeg fikk meg ei bunke (ca 3 cm høy) med diverse ark, mest mønsterark og noe ensfarget,  massevis av bånd, en del småpynt og 3 stempelpakker. Alt for ca 600! Nå har jeg et supert utvalg til årets julekort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar