
Jeg har vært forkjøla og i generelt dårlig form, men det har gitt meg anledning til å strikke litt. Jeg har lenge villet strikke noen fine votter med et slags Selbumønster. Endelig fant jeg et bra et på ravelry. Her finner du oppskrift.
Nå er snart vott nr 2 halvveis, det nærmer seg, det nærmer seg:)
Så fine!!
SvarSlettKjempefine, du e goe. Klem fra mamma
SvarSlettTakk:) Nå er de ferdig strikket og!
SvarSlett